TREŚCI KSZTAŁCENIA:
- przejdzie wyznaczoną trasę z jabłkiem na talerzyku,
- pozna zabawę paluszkową „pięć rumianek jabłek”
- zaznajomi się z tekstem wiersza „Czerwone jabłuszko”,
- dowie się co można zrobić z jabłek,
- narysuje linie po śladzie,
- pozna nazwy owoców i warzyw,
- wykona prace plastyczną
- przekroczy tor przeszkód,
- dowie się co owoce mają w środku,
- utrwali tekst wiersza” Czerwone jabłuszko”
- dowie się jak wyglądają warzywa w środku,
- przejdzie po wyznaczonej trasie,
- pozna „owocową wyliczankę”
- porówna liczebność zbiorów,
- porówna wygląd owoców i warzyw,
- pozna/utrwali określenie duży- mały, cienki-gruby, długi krótki,
- utrwali nazwy owoców i warzyw,
- pozna walory zdrowotne owoców i warzyw,
- weźmie udział w zabawach ruchowych
- rozwinie umiejętność podrzucania i toczenia piłek,
- ustali atrybuty jesieni,
- nazwie kolory jesiennych liści,\
- wykona pracę plastyczną „jesienne drzewa”,
- ustali kolejność darzeń w historyjce obrazkowej,
- narysuje kreski i linie proste,
- przejdzie przez „sensoryczną ścieżkę”,
- odtworzy dźwięk jesiennego wiatru,
- dobierze do liści ich cienie,
- porówna dźwięki wydane przez różne przedmioty,
- utrwali znajomość figury geometrycznej,
- pozna zabawę „nasz mały miś”,
- zatańczy w kole,
- weźmie udział w szeregu zabaw ruchowych,
- rozpozna ile osób go dotyka,
- zaakceptuje kontakt grupowy,
- pozna zasady bezpiecznej zabawy,
- poczyni próby rzucania do celu,
- rozwinie małą motorykę podczas zabaw z klamerkami,
- rozpozna tempo muzyki i zareaguje na zmianę tempa,
- utrwali znajomość kolorów,
- pozna znaczenie sygnalizatora świetlnego,
- pozna/utrwali zasady przechodzenia przez jezdnię,
- uściśli wiadomości na temat ruchu drogowego,
- pozna znaczenie kilku znaków drogowych,
- rozwinie umiejętność słuchania ze zrozumieniem,
- utrwali znajomość kolorów,
- połączy w pary takie same znaki,
- pozna numer alarmowy 112,
- odtworzy dźwięk pojazdów uprzywilejowanych,
- rozwinie umiejętność różnicowania pojęć: dużo, mało, tyle samo,
- wzbogaci słownictwo o nazwy pojazdów wodnych, lądowych, powietrznych,
- weźmie udział w zabawie integracyjnej” myjnia samochodowa”
- weźmie udział w zabawach ruchowych,
- pozna zastosowanie baterii,
- pozna nazwy urządzeń technicznych,
- odtworzy dźwięki urządzeń elektrycznych,
- narysuje dowolny rysunek patykiem na piasku,
- pozna zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej,
- wypowie na forum grupy swoje życzenie,
- porówna ilość kropek i klocków,
- ułoży z gotowych elementów robota,
- pozna zastosowanie lornetki,
- zapozna się z wierszyka z pokazywaniem „Mechanik”
- rozwiąże proste zagadki na temat urządzeń elektrycznych,
- policzy, jak często zaświeci się latarka,
- odtworzy dźwięki oraz rytmy,
- pogrupuje śrubki i nakrętki,
- obejrzy w jaki sposób działa latarka,
- pozna zabawę muzyczno-ruchową „jadą pociągi”,
- połączy w pary przedmioty pasujące do siebie pod względem funkcjonalności,
- urządzi pokój lal według instrukcji słownej,
- wyszuka w sali miejsca, gdzie znajdują się urządzenia na prąd,
- ułoży dowolną kompozycję ze słomek,
- wymyśli alternatywne zastosowanie koła,
- wyodrębni koło pośród innych figur i znaków,
- weźmie udział w zabawach ruchowych.

81-181 Gdynia
ul. Adm. J. Unruga 53