Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Programy

W tym roku w naszym przedszkolu będziey realizować dwa programy:

  1. Program Nowa Trampolina Wydawnictwa PNW - realizacja podstway programowej:
    celem programu jest wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka, jego działalności w drodze do odkrywania i rozumienia świata, oraz osiągania gotowości szkolnej. Zachęcamy do zapoznania sie  zprogramem, który został poniżej zamieszczony.
  2. Program Sanford Harmony,wspierający rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych u dzieci, który pomaga nawiązywać relacje koleżeńskie, ułatwia współpracę, uczy komunikacji oraz rozwiązywania problemów - realizacja koncepcji pracy prezdszkola:
  • zapewnia prawidłowy rozwój społeczno-emocjonalny dzieci,
  • uczy współpracy i empatii,
  • pomaga w nawiązywaniu dobrych relacji z rówieśnikami,
  • ułatwia komunikowanie się,
  • sprawia, że dzieci chętniej chodzą do przedszkola,
  • uczy rozwiązywania problemów i konfliktów,
  • pomaga dzieciom nazywać emocje i radzić sobie z trudnymi uczuciami jak złość, smutek czy lęk.

 

Panie nauczycielki korzystają także z aktywizyjących, problemowych i twórczych metod pracy z dziećmi, między innymi:

  • Metoda prof. E. Gruszczyk –Kolczyńskiej – dziecięca matematyka- zabawy matematyczne mające na celu zapewnienia dziecku sukcesów w nauce matematyki
  • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne- zabawy ruchowe uczące świadomości własnego ciała i otaczającej przestrzeni, nawiązanie kontaktu z innymi za pomocą dotyku i ruchu
  • Pedagogika zabawy wg Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów Klanza –zabawy i zajęcia ze wszystkich obszarów edukacji
  • Metoda twórcza Carla Orffa
  • Metody dramowe
  • Elememnty metody projektu
  • Elementy metody Domana
  • Metoda Dziamskiej
  • Relaksacja "Uważność żabki"
  • Metoda Batii Strauss
  • Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
  • Bajkoterapia
  • Sensoplastyka
Data dodania: 2020-09-02 06:17:43
Data edycji: 2020-09-02 06:23:04
Ilość wyświetleń: 97
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej