Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostepności
Deklaracja dostepności
Reset
Reset

Plan dnia w przedszkolu

 

PRZEDZIAŁ CZASOWY ZADANIA I CZYNNOŚCI DZIECI

6.30 – 8.15

SCHODZENIE SIĘ DZIECI DO PRZEDSZKOLA.

Zabawy indywidualne według zainteresowań dzieci, zabawy ruchowe, praca indywidualna, czynności higieniczne.

8.15 - 8.30

ŚNIADANIE

Wdrażanie do estetycznego i kulturalnego spożywania posiłków, zachowania odpowiedniej postawy podczas siedzenia przy stole oraz uwrażliwianie dzieci na wartości odżywcze posiłków. 

8.30 - 9.00

CZYNNOŚCI ORGANIZACYJNE

Przygotowanie do zabaw i zajęć.

9.00 – 10.30

ZAJĘCIA WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE

Zabawy i zajęcia dydaktyczne, ruchowe, rytmiczne, język angielski, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań. Teatrzyki, koncerty, spotkania z ciekawymi osobami, warsztaty. Praca indywidualna i grupowa.

10.30 – 11.50

SPACERY, ZABAWY W OGRODZIE, GRY TERENOWE LUB ZABAWY 
W SALI GIMNASTYCZNEJ LUB DYDAKTYCZNEJ– w zależności od pogody.

Wdrażanie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas zabaw w ogrodzie 
i spacerów oraz korzystania z odpowiedniego ubioru zależnego od pogody.

11.50- 12.00

PRZYGOTOWANIA DO OBIADU

Wyrabianie nawyku mycia rąk przed posiłkiem.

12.00 – 12.30

OBIAD

Wdrażanie do estetycznego i kulturalnego spożywania posiłków, zachowania odpowiedniej postawy podczas siedzenia przy stole oraz uwrażliwianie dzieci na wartości odżywcze posiłków.

12.30 – 13.00

ODPOCZYNEK PO OBIEDZIE.

Słuchanie czytanych bajek i zabawy według zainteresowań dzieci.

12.30 - 14.15 - LEŻAKOWANIE W PIERWSZEJ GRUPIE "BIEDRONKI" 

 

13.00 – 14.15

ZABAWY DYDAKTYCZNE I TEMATYCZNE W KĄCIKACH ZAINTERESOWAŃ, INDYWIDUALNE ZAJĘCIA KOMPENSACYJNO- USPRAWNIAJĄCE.

14.15 - 14.30

PODWIECZOREK

Wdrażanie do estetycznego i kulturalnego spożywania posiłków, zachowania odpowiedniej postawy podczas siedzenia przy stole oraz uwrażliwianie dzieci na wartości odżywcze posiłków.

14.30 – 17.OO

ZABAWY DOWOLNE W INTEGRACYJNE I RUCHOWO-MUZYCZNE;

ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI

 

 

 

Data dodania: 2018-01-09 13:46:57
Data edycji: 2021-11-02 12:59:26
Ilość wyświetleń: 5231
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej